失眠夜



5:32 a.m.
滿腦煩事,在床上輾轉反則幾小時,但全無睡意,起來沖了好立克,坐在電腦前找點事做。

> 前日一整天忙著做 posters,很討厭,製造大量廢物,經常眼見同學把所有紙都掉進垃圾筒。跟前的 5 張 posters 真的做得很醜,醜得很求其,求其得隨便,眼怨,只求以 informative 足夠交貨。最懊惱的是我班天真瀾漫的同學仔 (18歲卻像8歲小朋友),每次對這類幼稚園習作表現得極感興趣,tutor 有成功感越比越過癮。興致勃勃的佈置課室,吹氣球,掟紙飛機 (雖然此可為藝術,日本有紙飛機大賽,但我感覺佢地似浪費紙張為實,唔環保的 Animal Care Students?),經常誤以為自己身處兒童 playgroup,囧。



> 《宮心計》看到 28 集,像翻版《金枝慾葉》,又係後宮爾疑我詐的生活,一班女人鬥到死去活來,大部份劇情我都估到,最有驚喜還是楊怡演大奸角,其他角色有如一貫,有點悶。





> 本來亦有看《富貴門》,捧呂良偉跟袁詠儀場 (我爸個樣酷似呂良偉,真的,大概有60%,哈) ,演員陣容強盛可惜劇情好老套,又係有錢佬大家庭,又又又有私生子,加上不太喜歡郭可盈,還有那堆恒生廣告,hard sell 到似看宣傳易,看了十集已經無興趣再繼續。


> 過了汁撈飯的日子三日,決定明早到 town 買點新鮮吃的,罐頭都快清光,目前好好好需要 nice shopping 刺激一下。

>上兩星期腦袋一度又發好夢,搞錯了 assignments 的 date due in。


01.
事源有份 ethogram 要上星期三交,但我一路懵到上腦以為下星期一交,tutor H 第三年教我亦知我從不遲交功課,於是找來班主任 L 問話:「點解你尋日無交功課?」 我:「下!乜唔係下星期一咩!?」 幸好紀錄良好有價講,lunch 前趕工順利完成,呼。

02.
本以為 assignment A 比 B 早交,last week 快快手已完成 A (下下星期一交),B容後完成 (以為下下星期二交),昨日上堂才知實情係下星期五,五日!!大可樂!

連續兩次睇錯隔離班交個日期,好明顯食懵左。

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...