超無聊

早兩日 Facebook 上 join 了一個 group -- 「我對香港已經好灰心」。

好友 T 附上一句說近期好大群人 join 了個 group,叫「疑似亞姐羅曼綺全裸出浴影片網上播」,無聊到爆,慨嘆我地個社會究竟做乜事?( 亞姐我只識韓君婷、宮雪花囉,真的好 out,羅曼綺邊位呀? ) ,以一句 what the fuck 作結尾。

我本來的原意是對政治不滿,但經她一提,又覺似係喎。事關今日見到有一個 group 叫「我呀爸同我同姓xd」,竟然有 1,300 多個 members。看到下巴掉地,原來家下既青少年真是超得閒,乜9C垃圾都開 group。不如開個「我阿媽係女人」。


就是說鬼妹仔的 creativity 比較好。見過這兩個 group 「If I fail my exams, I will rely on my breasts to get money.」 & 「TEWKESBURY SCHOOL IS STUPID OPENING TOMORROW WHEN ITS SNOWY AND ICEY :(」。第一個我笑了,group profile pic 還要是張大波到不能的女人照片,點呀?

題外話,剛才空閒翻聽港台收音機節目 Gimme 5 - pilliow talk with 司徒法正 (請 click 連結),原來他很 funny,跟《怪談》中的形象完全不同,我一個人係房笑到 kaka 聲,痴左線囉 ,哈哈

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...