是日課堂:馬腳解剖


完成為期兩個月的細胞顯映堂,又開始本年度最「for fun」的解剖 unit。

(忘了帶相機,電話拍照像素還可以,但色總是偏藍)
老早就知一班同學安全意識貧乏 ,會舞刀弄鉗,手揸刀去摺衫袖,摔鼻等等等等等,持刀者生人勿近,比到 = 唔抵可憐,所以我選擇了睇。

密地同學一開始就主持大局將馬腳「去皮」,手工好亦很仔細,好衰唔衰,老師一讚令成功感大增,結果半小時內用足足二十五分鐘超仔細地去皮。( 註:重點在於肉的組織分析,但肉無切過喎,大姐!)

蘇 E 同學於最後五分鐘插手,目標轉為用解剖刀 (!?) 清潔馬蹄甲底,可想最後結果就是,啪!斷左。


完成品:一隻淨去皮馬腳 + 一把爛刀

全班斷了至少兩把刀,每次我都好懷疑其實班同學志在學習定搗蛋。有某女同學像失心瘋以為自己手上的是牛肉刀的亂軟亂切,嘴陰陰的笑 (!),有殺人王風範喎。有同學將馬腳當玩具,又拉又扯,哈哈大笑,變態架你?

經驗之談,上年上演羊眼爆淺四射,當黑地得我一個糟殃,前一晚洗淨的 lab coat 滿佈眼汁,面亦中了些少,好明顯蘇菲同學事前並不清楚一招力插羊眼的結果會是如此,由那天開始我深深明白我班同學做事可以無攞輯,可以好白痴,囧。

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...