又到聖誕 ♪ 又到聖誕~♫




12 月又到,周圍都有 Christmas Market。賣的大致都是手工藝品、食既,不怎麼特別但好貴,handmade 嘛。( 當然不乏 made in China 貨 )


商場裝飾普普通通啦。還是香港花款最多。
這個鐘不是聖誕裝飾。可是蠻有特色,頂上的車轆物體會不停的轉。


某 fashion shop。 喜歡後面的英國旗 wall painting background。


有新 beauty brand 上架,叫 mini Bourjois ( Bourjois 支線?)。但價錢唔 mini 喎,細細支甲油盛惠 £2.79,同大 Bourjois 有得比。package 似玩具。



又買了幾件雜物回來。Nivea Eye Cream 因為上兩期消委會本選擇而係香港大賣到斷貨,剛好見到特價 £5.99 ( HK$78 ),比香港平得多。Vaseline Lip Therapy 用開綠色包裝的果香味,買了紅色的 Rose 來試,£1.43 ( HK$19 )。

後面一盒的是親戚用品,真有趣,竟然送 Lip gloss,是 Jemma Kidd Make Up School 的宣傳品。包裝寫上:contents made in Italy,assembled in China。應該無問題的嗎?

***********************



週三 duties。完全不明白這隻 meerkat 如何轉進去,好身手呀。


新生的 baby gerbil,全胎都是全黑色,父母卻是黃色。跟我以前養的倉鼠一模一樣,兩隻小灰霸生了隻小紫王。(據說是因為隱性基因導致同系不同色。)



等收工時有同學談起遲到的問題。話說同學 S 經常遲到 ( 其實有好幾個同學 ),班主任要見家長,各執一詞。她的理據竟然是早上要清雞屋,太早起床做天未光看不到,即使早出門 15 分鐘去搭巴士亦會交通擠塞遲到,所以決定遲些出門。我聽到之後心諗:「下!遲到仲咁大聲講野?言之鑿鑿喎。」老老實實,雞屋清遲半日不會死下話,何必唔放學先做?或者請槍阿媽幫囉。英國交通個 system 的確係差,早 45 分鐘夠啦掛!

從而得知某同學為免遲到,每日 7:30 返到學校係 computer room 打戥 ( 9:30 上堂 )。聽到傻眼,早到誇張,不過欣賞你有責任感!

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...