兩個糖水 + 兩件怒事


何解糖水無啦白事會跟怒事扯得上關係呢?

是這樣的,話說春天來臨 (每日平均得 10°C 的春天,死未!),又是動物的繁殖季。學校的宿舍只有兩層,而我住在二樓,早幾天開始貼著我房間那個天花一部份的屋頂,不斷傳來幼雀叫聲,好明顯地,有雀唔知邊頭邊路捐左入去築巢。

人所共知,雀類生物係清晨時份最為活躍,雞啼吱吱喳喳來個大合唱,從叫聲判斷我可以肯定屋頂那群是。鷓鴣。之所以如此肯定,就是因為連續好幾個清晨 6 點,我就被長氣過我阿嫲的咕咕聲吵醒。

我倒是頭一次覺得雀叫比狗吠更煩人,但又,好歹都是個動物愛好者,不想告發班衰雀搞到被人拆巢如斯地步,總之左右做人難啦。媽還要說,有雀築巢有運行呀唔識野。吓?每日嘈到無教好眠都會有運行?運氣倒是一樣,至少沒有不用交功課,又或者執到錢囉。

由於天生屬夜鬼一族,每晚都是 12 點才上床睡覺去的,即使話每晚只睡六個多小時,簡直人都癲!缺眠令我大腦呆滯,太早去睡又只會眼光光 (12 點其實很早!我覺得),唯有煲個糖水助 (迫) 自己入睡。

<龍眼雞蛋飲>

材料:
龍眼肉乾 (又稱元肉) 40 粒
蛋 兩隻
做法:將元肉洗淨,放進大概 4 至 6 碗的清水,慢火煲 15 至 20 分鐘。熄火後把已打拌的雞蛋加入元肉水中,一邊攪絆造出蛋花。最後加入適量紅糖即可。

紅糖行氣活血,飲後會感到有一股氣衝上腦部,然後眠意在即。已經連續數晚 11 點睡,好等我可以抵抗班衰雀。

***********************************************

第二個糖水跟怒事無關,純粹近日太多功課身心疲累,有感個腎快爛掉煲來補補。
<黑豆糖水>

材料:
黑豆 半碗 (隨手行量)
新鮮核桃 5 粒

做法:
先將黑豆洗淨,浸半小時,用大概 6 碗水加入核桃肉大火煲滾轉小火蓋實蓋,燜到豆爛為止,可中途酌量加水一次,再大火滾熄火落紅糖即可。

黑豆有非常好的藥用價值,入心、肝、脾、腎經。可調中下氣,利水解毒,解表解熱、滋養止汗、滋陰補腎、補血明目,治腎虛腰痛,血虛目暗、腹脹水腫、腳氣沖心、自汗盜汗、喉痛不語、煎汁 (即煲成水) 飲能解各種食物,藥物中毒,產後煩熱口燥。

用新鮮核桃最麻煩就是開殼,沒有耐性用刀開就唯有以杯底暴力鑒爆,一邊鑒一邊驚個杯會爆,正所謂自己知自己事,我連筷子都斷得,燈胆都爆得,真係無乜野唔爛得。

***********************************************

另一件怒事,昨日又沒有熱水沖涼。可怒也,今年住的 block 火警鐘經常誤鳴,一鳴又 cut 熱水爐的 gas,warden 又沒記性去重新開啟,天寒地凍沖凍水涼有如十級自虐。唔沖呢?當然唔可以!剛好打掃完雞屋,老老實實我驚禽流感死,所以最後只可以向現實低頭 --- 煲水沖涼囉頂!

3 則留言:

  1. 又係自家糖水呀?你好識滋潤自己呀,嘿嘿!原來果d 古古聲係鷓鴣呀?

    回覆刪除
  2. 拉拉> 其實我日日都煲湯飲,但係湯好難影相,所以無寫哈!我就黎比佢地煩死啦~~

    回覆刪除
  3. Wah.. so nice... I should try them sometimes too! lol

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...