自來狗。對話。


今早媽在 skype 上傳來一張相片。

妹:邊度搵隻狗黎?

媽:細佬係街執番黎,隻狗好老,眼有白內障

我:有狗!!!!?爹利種黎喎,細佬好勁呀 (好勁咩?的而且確,我扭了十多年都得不到一隻狗),我恨左十世都執唔到自來狗,咁都比你遇到,係邊度執架?肯定無主人跟尾?

細佬:係 XX 號巴士站執,應該比人掉......

我:我係果度搭足 3 年巴士, 狗屎一篤都無見過囉!(真的)


................


細佬:叫咩名好?

我:叫 Bobby 囉,成日覺得 d 爹利狗叫呢個名 (咩理論?)

妹:咁肉酸,你行去狗公園叫 Bobby 睇下有幾多狗應你

我:叫狗仔呀,人地問你隻狗叫咩名呀,答佢狗仔囉。唔係呀,問你叫乜名呀!都話狗仔囉!(這個人很無聊自編自導自演自娛中…)

妹:你…好…爛


-----------------------------------------------------------------------------------
後話:後來見到屋企附近有街招,就是關於這隻失狗,我們已把狗狗交換回真正的主人手上。

2 則留言:

  1. 之前去過沙田狗公園”
    10隻有8隻叫 B B ~lol
    仲有隻狗叫喵喵...-,-

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...