最近。生活。


> 不知何解,今早又跟 Jane (同學) 討論肥瘦問題起來。這個小傢伙認為我。太。瘦。咩事呢?她說你看,班裡沒有人會像你般那麼瘦 (英國人!)。我說,不是喎,我吃很多的,況且我日日著到隻粽咁你睇唔見肥膏姐。她笑說,你日日著五千件衫 (!!) 就係因為無脂肪,又可能是亞洲人與白人之間的基因異數吧。對,我們不會每一日飲十罐汽水食五十條朱古力芭吧。> 解剖堂。眼球一個。上年不幸地,蘇菲同學很聰明的一招插爆眼球,眼汁四濺在旁的我首當其衝中個正著,面都不能倖免,最慘的是 lab coat 只在前一天洗乾淨;今日我操刀,好順利,yeah~~! P.S. 不新鮮的眼球有點難切。

> 不整理照片不知道,原來我的「求其返學 look」已經核突至無可救藥的地步。殘。


> 最近懊惱要找什麼來代替不見了的相機套。初中時候在地鐵見過一個洋人用一舊襪 (!) 當相機保護袋,可以參考 (抄考) 一下,不過要買隻靚一點的。

> 香港買英文書不平宜,想到快要畢業離開英國這片地,最近瘋狂的買起書來,嗯,這幢書應夠我看好幾個月。邊有書咁平架,£1 喎!媽看到一定會爆炸,她早陣子才遊說我買電子書,什麼方便不阻定 (她不滿了我那個擠得無可再擠的書櫃很久),但,書不是一本本的那會好看。


> 唏唏唏還有,班裡一個今年芳齡三十有五的同學,身為人妻已為人母,出水痘竟然返學!!!!!? 無野吓話?咁大個人都無常識既!求神拜佛不要傳染到我呀,返不到香港過復活節的話我會打人!

8 則留言:

  1. 好嘔心呀…我覺得解剖真係需要勇氣。記得以前上堂解剖牛眼,我無郁過手呀…之後d同學將牛眼偷回課室掉來掉去,掉左入我個袋裡面…

    回覆刪除
  2. 掉入個袋度!?好癲姐!一定要消毒再消毒....
    以前我都唔敢解剖,但係諗深一層,d器官我地都有,無乜好怕,況且第日唔可以同獸醫講因為驚而唔入手術室嘛 :P

    回覆刪除
  3. e?我個cm唔見左?
    冇計啦~回多次,,
    其實form2嘅我仲未解剖過'
    不過就快解剖牛眼啦!都唔係好怕
    但如果血淋淋嘅,,,, >~~<
    我未出水痘'所以都驚

    回覆刪除
  4. 下!?原來你f.2架咋@@
    牛眼唔會血淋淋, 不過開過時要好小心, 因為d汁的確幾樣衰下
    我成20歲人仔都未出過水痘= ="

    blogger呢兩日好似壞壞地, 所以最好post個comment之前copy左先...

    回覆刪除
  5. >CoCo thanks, they are from my college's farm:)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...