被非禮與旁觀者


朋友 T 跟我說這星期她已比非禮了兩次。


我第一句噠過去:「你係唔係著超級迷你裙呀?」(一早發現只要著得 sexy 點在平民地方大遙大擺地走可以引來很多猥褻目光)

她答道:「緊係唔係!著及膝裙加超黑色既絲物同大褸咋!果日我雙手插袋行,有個好老既阿伯慢慢迎面而行,當佢行埋我個陣時摸我下面,係前面既下面呀!!!!! (強調)」

我即刻問:「嘩!十級仆街喎!你有無小佢?」

她竟然答我:「我勁驚話 "你隻手做乜呀!",個陣時街上人流都係普普通通,但我講完之後冇人理我囉,個伯一直向前走冇望返過黎。所以下次有人比人非禮我會扮睇唔到,痴線架,冇人理我!」

我:「搞錯呀!以為你話會幫囉,個個好似你咁樣未無人幫。你成日遇呢d架,小心d啦,好明顯你係d麻甩佬既 dream type 啦!」

她:「頂!dream type?咩事呀!」

近年在街上走要小心點,很多大叔阿伯借意非禮,有些更會扮行動不便,有數次我遇過無故向我微笑,好毛骨悚然。

上個月跟朋友在街上行,有一隻迷你牧羊狗拖著一條超長狗帶以時速 9 秒 9 迎面飛奔過來,而且神色慌張,街上的人面面相覷只細聲說「走狗」喎,你唔講我都知啦!眼見等了幾秒無人追來,於是我飛奔跑去追 (當時穿著高踭 boot 好難跑! ),剛好那條狗帶卡在停泊在旁的車轆下,但那狗還是拼命的扯想逃走,當我嘗試解開,牠主人才趕及,說這狗是「地頭蟲」懂路的,被車嚇到想跑回店裡。還好,要是第二種情況,這狗恐怕或真的走失,我不想多看到一張尋狗街招。整個過程有人圍觀議論紛紛,但無人出手理會囉。

現在大部份香港人真的好怕事,見事都不會出手去幫,這次無人幫你所以你下次不幫他人,那麼人會越來越變得冷漠,成了循環。更甚的是,變態佬會更猖狂令更多人受害。

又譬如近日熱聞「8優中大生港鐵露械非禮」,女事主是受害者,但怕事到事後逃去,離晒譜!p.s. 生果日報那段影片新聞真的繪形繪聲到不行,還有配音,囧。

6 則留言:

  1. 其實香港人不只是怕事,是自私...
    所以遇到這些事情的話,我覺得一定要出手相助!

    回覆刪除
  2. as i said you are a brave guy! haha
    香港人而家怕事, 自私, 無禮貌!無眼睇....

    回覆刪除
  3. 咁快d回香港,一齊鋤強扶弱! xdd

    回覆刪除
  4. 快啦快啦!6月畢業啦!哈

    回覆刪除
  5. 好丫,到時香港見 =]

    回覆刪除
  6. 下?有緣就香港見啦!哈哈

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...