密密做復工日


沒什麼特別的一日。

學校還未復課,只開放進行考試,而我住學校所以沒有藉口不做我的 work experience。一口氣打掃了 reptile room、rodent room,換木糠換水換食物掃地切生果,平日一班同學做個半鐘,一個人做要 4 個鐘,好累人。

四腳爬爬,Eddie。


.......這個我一看到,立即聯想到 Chocolate cake 上加了白色糖霜。(天寒地凍人太餓 XD)
連水都結成冰餅。 飛冰碟,哈哈。


溜冰的鴨。

避走嚴寒到兔屋的雞,狂雞啼好擾人。

熱水浴中的雞仔,稍後成了蟒蛇的大餐。

6 則留言:

  1. 我都好想可以好似你咁成日對住呢d生物,你唔驚既咩?

    回覆刪除
  2. 又無野喎, 可能男仔性格, 我連有毛果d蜘蛛都拎過, 不過唔好成日, 因為真係好核突 XD

    回覆刪除
  3. 我試過親手打死隻手掌咁大既蜘蛛,
    因為果陣我係幫間餐廳打...

    回覆刪除
  4. 咁大隻!?
    平時我都會, 因為佢地唔係寵物, 哈哈

    回覆刪除
  5. 哈,坦白講,
    我最怕曱甴...

    回覆刪除
  6. 曱甴我都唔得!!真係核突到毛管動, 當然唔排除有人當小強pet, 但我唔會掂 xd

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...