發白日夢



整個朝早浪費時間上網週處逛,不揀擇地什麼都看一餐。數數月歷,大概還有19日先番香港,即是兩星期半多些少,時間過得好慢。原本的起心干打算今天一口氣完成 5 張 poster (小學家課),結果大半天只做到第三張,效率慢......

在衣櫃找來中學時的冷衫替換,把家中衣櫃裡的舊衫都帶過來,好等畢業時有藉口毀滅,輕輕鬆鬆回家去,好過放係屋企發毛。雖然可以係家粗著,但老老實實無十年八載都著不爛,還要有一大疊,真的到老都穿不完。

話時話,件冷衫穿後看上去感覺比以前瘦了一點點,可能錯覺,又或者因為那套笨重的校服,簡直有如千層糕,恤衫上有厚西裙,西裙上有冷衫,不夠暖?加多層校褸或者風褸,肥腫難分,加上嚴重 baby fat,得馬拉雞的瘦先會著得好睇。 題外話,讀了兩間中學,冬季校服都不約而同地一樣,總括:設計無新意。

好啦,廢話講完,開工。

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...