工作奇事兩則

奇事(一)

一個生面口的客人步入診所,手持一件盒狀物體。問道:我想買呢個,請問你地有賣嗎?
近看一點,以為自已眼花,再望真一下,上面寫了「戒煙貼」三個字!

我:……………冇呀,戒煙貼係人用架,你呢個可以到藥房或萬寧試下。(苦笑中......)
客人:真係冇架?(厄你做乜???)                                  
我:係呀,呢度係動物診所(!!強調!!)冇人藥賣既,動物唔會食煙。
客人:(環顧四周)咦!唔好意思!
她然後溜了……

當然有幾個客人跟兩隻狗在現場。大家齊O咀。

***************************

奇事(二)
一個老婆婆步入診所,手遞上她的長者卡(吓!幹麼)
然後她說:可以登記睇醫生嗎?
我:貓定狗?
婆婆:我睇。
我:唔好意思婆婆,呢度獸醫診所,唔睇人架!
婆婆:我有長者卡,唔係免費睇醫生架咩?
我:婆婆,我地獸醫診所唔睇人架(....其實我哋嘅裝修真係冇邊忽似人診所....)

我覺得自己講完唔笑先係勁!同樣,又係有幾個客同狗狗坐喺度等睇醫生(sorry,應該係獸醫至岩)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...